Zetadocs maakt het automatiseren en stroomlijnen van op papier gebaseerde processen tot een eenvoudige zaak, van overschrijvingsbewijzen voor uitgaande betalingen tot inkomende leverancierfacturen. Met Zetadocs kunt u facturen persoonlijk afstemmen, plannen en produceren voordat ze in batches worden bezorgd. Rechtstreeks vanuit NAV. Facturen worden na verzending automatisch geïndexeerd en gearchiveerd met de andere documenten met betrekking tot de klant of transactie. Met een innovatief systeem met streepjescodestickers is het mogelijk batches met inkomende factureren te scannen, te splitsen en te koppelen aan de juiste transacties. Verder biedt Zetadocs op streepjescodes gebaseerde bezorgingsbewijzen. Nadat ze door de ontvanger zijn getekend kunnen deze met de bijbehorende documentatie batchgewijs worden gescand en gearchiveerd in NAV. De PDF/A-archivering naar SharePoint zorgt er vervolgens voor dat documenten eenvoudig kunnen worden opgehaald, met als resultaat een kortere behandelingsduur en een verbeterde klantenservice.

MEER EFFICIENTIE:

  • Onmiddellijke schermtoegang tot documenten
  • Facturen en overzichten per fax of e-mail bezorgen
  • Leveranciersfacturen scannen en op het scherm verwerken
  • Afdrukken, verpakken en verzenden van documenten is niet meer nodig
  • Geen opslagruimte nodig voor het bewaren van papieren documenten
  • Urgente kwesties kunnen meteen worden opgepakt
  • Automatische archivering van verkooporders, bezorgingsbewijzen en verkoopfacturen
  • Self-service voor klanten: via een portal toegang bieden tot kopieën van verkoop- en aankoopdocumenten