LIEFDE VAN JE KLANT, OF LIEFDE VOOR JE KLANT?

Een betere klantrelatie begint (meestal) niet bij jezelf

 

LIEFDE VAN JE KLANT, OF LIEFDE VOOR JE KLANT?

Een betere klantrelatie begint (meestal) niet bij jezelf

 

Thuis bij Nick de Heer gaat het vaak over de liefde. Niet vreemd, want zijn vrouw is psychologe en geeft onder andere relatietherapie. Toch komen de keukentafelgesprekken ook van pas in zijn werk voor House of Engagement, het zusje van Abecon dat zich helemaal op klantrelaties richt. En hé, relaties, liefde – daar zit een verband. “Veel bedrijven willen dat klanten verliefd op hen worden. Ze zeggen: Wij willen dat klanten écht van ons en ons product gaan houden. Door de gesprekken met mijn vrouw vraag ik me af of dat wel zo’n verstandig streven is.”

 

Dit artikel verscheen ook in ‘De kracht van innovatie – The full story II’. Een luchtig boek waarmee managers, ondernemers en professionals drie vliegen in één klap slaan. Je leest bij over nieuwe ontwikkelingen, krijgt inzicht in de laatste technologieën en kunt je voordeel doen met ‘lessons learned’ bij IT- en veranderprojecten.

Het gehele boek kosteloos ontvangen? Mail ons, wij sturen het je graag toe.